29 giugno 2014



Auguri Canottieri!!
E così fanno già sessantacinque e siamo più forti che mai.
Ricordate?


"Così, i nostri vincevano, sempre, ma era per gli altri; allora si sono fatti la loro Remiera: era il 29 di giugno dell'anno 1949."


Rivedo il Vecchio Forte , i forti olmi  frondosi, il Canale di S. Felice, il dolce profilo di S. Erasmo e, lontano, il campanile di Torcello: maestosa passa la Motonave,  in silenzio, ma l'onda rabbiosa entra nella piccola darsena variopinta e tutte le barche sobbalzano, tirando furiose gli ormeggi alle paline.
Ghe xe e Maciaree che se prepara le mascarete; ghe xe e done grintose, bee ma cative. De sera, finio el lavoro, riva quei forti e i se prepara le barche: i ga i so remi personali, lustri e bellissimi;  i misura  le forcole e i batte  le penoe.
Quando che i va in acqua co do remae de poca vogia i xe già  fora in canal; ma i se ferma un'altra volta e i sistema de novo le forcole. Adesso,però  i parte sul serio: i se slonga sui remi che va dentro nell'acqua, eleganti, col ritmo perfeto: in un momento i sparise dopo del  Pordelio, verso Treporti, verso Lio Piccolo.  
La barca sbrisa via, svelta, nel riflesso lucente dell'acqua;  ecco Crevan,  La Salina, la Motta di San Lorenzo, Santa Cristina, la Motta dei Cunici: xe l'antico arcipelago perduto de Ammiana, nella paluda granda. Rompendo el silensio incantà, dove che 'na volta ghe gera cese e palassi, d'improvviso salta un pese fora de l'acqua. 
Xe la nostra laguna, xe le nostre barche, xe i ricordi, che ne vien a trovar.  I visi muti dei nostri veci e dei nostri amisi che ne parla coi oci: molti xe ansiani, tanti no i ghe xe più.  
Montemo in barca co’  lori e insieme partimo;  sentimo, in cavata, el slancio de la prova che gorgoglia nell'acqua e ne torna, vogando, la  forsa  del remo nei  brasi e, nel petto, la gioia e  l'orgoglio: "dai!, daghe!, daghe ancora!, dai che ghe la femo!, semo davanti!".
Adesso, con le ale  dei nostri remi stemo svolando su l'acqua, come un grando bianco gabiàn: "Ciao nono, ciao papà, ciao amighi mii. Semo tutti qua in barca, tutti insieme, de novo."

Mirco





 Comune di Cavallino Treporti - Società Canottieri Treporti


REGATA COMUNALE "DEA SUCHETA"


SACCAGNANA DOMENICA 20 LUGLIO 2014


MASCARETE  ADULTI  LIBERA


CHIUSURA ISCRIZIONI GIOVEDI 17 LUGLIO 2014








PROGRAMMA
Ritrovo Forte Vecchio ore 16.30
Assegnazione imbarcazioni
Estrazione numeri d'acqua
Partenza ore 17.30 Darsena Lio Grande
Arrrivo Da Puppi
Premiazioni in Prà Saccagnana





Nessun commento: